Sunday, September 9, 2012

Tempahan Apam Polkadot


  

Alhamdulillah.. hampir sebulan kita berhari raya.. macam-macam dah sumbat dalam perut.. Yang mase puase berat turun 3kg, bila raya naik 5kg pun ada.. hihiii.. Tapi nak dijadikan cerita raya tahun ni walaupun banyak open house, jamuan raya, saya tak brape selera makan.. bukan tak selera makan kenapa.. perasan jugak.. eh, jamuan raya makanan punya banyak pilihan, aku makan 2-3 jenis je .. tu pun dlm kuantiti yg sekadar utk merasa.. nape eekkkk... 

Entahlaa.. tekak takde plak teringin makan banyak2.. nafsu makan pun dah kurang.. sambil tu berhati2 jugak takut sakit perut.. mana taknye.. makan rase sikit2 tu pun kene jugak sakit perut.. nak baik bukan sekejap.. makan sehari suntukk... adeehhh... penangan raya...

Ok kali ni nak kongsi kat sini pasal tempahan apam dynomite a.k.a polkadot ni.. Terima kasih kpd En Zaharuni, jiran se-bandar dengan saya atas return order untuk anaknya nak bawak ke jamuan raya. Kali ni saya letak filling kiwi, mangga dan peanut butter. 


 

Kalau ada yang nak oder bleh la trus hubungi saya .. leh carik kat fb Decicipi Delight ekk.. Harga RM15/50 pcs.

No comments: